$images[i]->getDescription()|escape

Levering, Retur & Handelsbetingelser

Bemærk fri fragt over 600 kr. gælder kun til pakkeshop.

Betaling

Det er muligt at betale med følgende kort på LEHOF.dk

- Dakort

- VISA / VISA DK

- Mastercard

- MobilePay

- Maestro

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

 

Levering

Medmindre andet er angivet på den enkelte vare, er der normalt 1-5 dages leveringstid. Special ordre kan have længere leveringstid. Bl.a. bleposer, legetæpper og stofposer, som har en leveringstid på ca. 2-3 uger. Jeg gør selvfølgelig alt hvad jeg kan for at sende hurtigere end den estimerede tid.

Jeg sender primært med GLS, her kan du vælge om du ønsker pakken sendt til Pakkeshop, til døren, til erhverv eller at afhente dem på firmaadressen i Varde (dette er enten på Troldhøjbakken 16 eller på lageret som er Glarmestervej 9 - dette aftales når varen er klar til afhentning). Desuden kan du vælge brev porto, men dette gælder kun op til 100 G. Dvs. max 2 hårbånd eller spænder. Brev porto er på EGET ANSVAR og med det nye Postnord er der op til 5-7 hverdages levering. Pr 1 januar vil porto med postnord være + moms.

Bemærk fri fragt når du køber for over 600 kr. Gælder kun til pakkeshop og kun for ordre til Danmark.

 

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos LEHOF.DK.

 Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Bemærk; Der er ingen fortrydelses ret på ordre som er syet specifik til dig som kunde.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail tiI tina@lehof.dk. I din meddelelse skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.                                                                                                      

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres - dette gælder for: special syede varer som er syet specifik til dig som forbruger.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Omkostninger i forbindelse med fragten afholder du selv. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

LEHOF

TROLDHØJBAKKEN 16

6800 VARDE

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen hvis du skal have pengene tilbage.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos LEHOF.DK som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

LEHOF

TROLDHØJBAKKEN 16

6800 VARDE

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

VIGTIG INFORMATION VEDRØRENDE KVASTE PÅ HUER: Da huerne er påsat med trykknap, er det efter eget ansvar hvis kvasten falder af i fx voldsom blæsevejr. Desuden kan kvasten heller ikke tåle at man FLÅR den af gentagende gange - desuden skal man holde ved knappen, når man trækken kvasten af.

Selve kvasten og knappen som er syet på huen er håndlavet og skal derfor behandles forsigtigt. Der er INGEN reklamation på kvaste som er faldet af, men hvis du mister kvasten, kan du sagtens bestille en ny online.

Bemærk de kvaste som kan købes seperat online lige nu, passer kun til Nora beanie og ikke Nora new beanie. De kvaste der er online nu passer til huer med påsyet "han" knap.

 

Udsolgte varer

Hvis du har haft kig på en vare, der desværre i mellemtiden er blevet udsolgt, eller du generelt er interesseret i at høre om vi har, eller får, en given vare på lager igen, er du altid velkommen til at kontakte os på tina@lehof.dk.

 

Forbehold for pris-, trykfejl og udsolgte varer

Ved køb hos LEHOF.DK accepteres og godkendes din ordre først når betalingen er modtaget og varen ekspederet fra vores fysiske lager.

Vi tager forbehold for prisfejl, trykfejl, samt udsolgte varer. Vi tager som udgangspunkt altid kontakt til dig i tilfælde af ovenstående.

 

Forbehold for varegengivelse 

Da de aktuelle farver, du ser i webshoppen, afhænger af din computerskærm, kan vi ikke garantere, at din skærm viser den akkurate farve, som varen har ved levering. Vi bestræber os dog på tydeligt og klart at gengive farve, snit og materiale under hvert item.

 

Personlige oplysninger/sikkerhed

For at du som kunde kan indgå en aftale med LEHOF.DK  har jeg brug for følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

 

Indsamlingen af ovenstående oplysninger er nødvendige for, at jeg kan levere bestillingen til dig.

Personoplysningerne registreres hos LEHOF.DK og opbevares i fem år, hvorefter de slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

 

Jeg opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret, dog er login-oplysninger krypteret.

Jeg transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til LEHOF.DK videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret kunde hos LEHOF.DK har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til LEHOF.DK via rmail til tina@lehof.dk.

 

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer jeg din e-mailadresse. 

E-mail-adressen videregives ikke til andre.

LEHOF følger samtlige retningsliner og love der er påkrævet af Forbrugerstyrelsen. 

COPYRIGHT LÉHOF 2016

Kurven er tom